Kir Żałobny

Nowoczesny transport publiczny - oferta dla pracodawców

Nowoczesny transport publiczny - oferta dla pracodawców

Zrównoważony transport to element realizowania zasad biznesu społecznie odpowiedzialnego. Celem ZTM jest nawiązanie współpracy z pracodawcami, tak aby firmy również podjęły aktywne działania w promocji komunikacji miejskiej wśród swoich pracowników.

Transport publiczny to w dużej mierze odpowiedź na współczesne problemy miast. Aktywny udział w propagowaniu tej świadomości to sygnał o podjęciu przez firmy odpowiedzialnych działań na rzecz poprawienia jakości naszej wspólnej przestrzeni. Znak realizacji zadań zmierzających do ograniczenia współczesnych problemów.

Zarząd Transportu Metropolitalnego, organizator transportu zbiorowego na terenie Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii przygotował specjalną ofertę dla pracodawców.

Płynące korzyści:

  • transport zbiorowy to nieodłączny element nowoczesnej metropolii,
  • komunikacja miejska = nowoczesny styl życia,
  • promocja komunikacji miejskiej to wyraz dbałości o środowisko,
  • ograniczenie hałasu, smogu, korków,
  • możliwość wykorzystania biletów jako benefitów - pracodawca sam decyduje, w jaki sposób będą realizowane rozliczenia wewnątrz przedsiębiorstwa i czy chce w jakiś sposób partycypować w koszcie biletów dla swoich pracowników,
  • oszczędność na opłatach za miejsca parkingowe,
  • możliwość redukcji kosztów związanych z samochodami służbowymi,
  • możliwość skorzystania z nośników reklamowych gratis.

Dla pakietów biletów oferujemy upusty nawet do 10% ich ceny. Określona wartość umowy upoważnia do rabatu na zakup biletów:

  • od 4650 zł do 9300 zł na miesiąc - 5%
  • 9393 zł do 13 950 zł na miesiąc - 8%
  • 14 000 i więcej na miesiąc - 10%

Szybki i sprawny zakup - rozliczenie faktury realizowane jest pomiędzy ZTM a firmą. Pracownik otrzymuje zdalnie zakodowany bilet na swojej karcie ŚKUP.

Jak przystąpić do programu?
Partner wskazuje liczbę i rodzaj biletów – podpisywana jest umowa.

Pracodawca przekazuje numery kart ŚKUP z informacją, jaki bilet ma być na każdej z nich zakodowany – płatność jest realizowana na podstawie faktury. Do 3 dni od daty płatności, bilety zostają zdalnie zakodowane na wskazanych kartach.

Użytkownicy aktualizują swoje karty – przez aplikację lub bezpośrednio w pojazdach komunikacji miejskiej.

Przedsiębiorstwa, które w ciągu roku kupią bilety za określoną kwotę, będą miały możliwość skorzystania z oferowanych przez ZTM usług promocyjnych.

Jak nawiązać współpracę?
Skontaktuj się z nami: Biuro Reklamy i Marketingu 32 74 38 403, 32 74 38 503, e-mail: reklama@metropoliaztm.pl.

Szczegółowa oferta dla pracodawców.

Wróć

Prześlij opinię

Na skróty

Zapisz się na newsletter