Baner z programem Dni Rudy Śląskiej 2024.
Kir Żałobny

Ludzie bogactwem Rudy Śląskiej

Wybrana dziesiątka osób wzięła udział w profesjonalnych sesjach zdjęciowych wyłącznie na potrzeby tej kampanii. Ubiegłoroczna kampania została wyróżniona w najbardziej prestiżowym w Polsce konkursie ?Złote Formaty?, oceniającym jakość promocji miast i regionów.

 
W oparciu o zdobyte doświadczenie i nowe rozwiązanie kreatywne powstała kolejna odsłona kampanii, której celem jest zachęcenie mieszkańców aglomeracji do osiedlenia się w naszym mieście.

 


- Atutami Rudy Śląskiej są m.in. doskonałe skomunikowanie i duża liczba terenów zielonych. Dla zainteresowanych zamieszkaniem w Rudzie Śląskiej powstają i będą powstawać nowe mieszkania. Ten kto podejmuje właśnie decyzję o zakupie własnego lokum poza Rudą Śląską, powinien dwa razy się zastanowić - argumentuje Andrzej Stania, Prezydent Rudy Śląskiej.

 

Na 55 billboardach zlokalizowanych m.in. w Katowicach, w Chorzowie znaleźli się, podobnie jak w zeszłorocznej kampanii, mieszkańcy miasta, którzy odnieśli sukces. Kampanię billboardową uzupełniają działania reklamowe na stacjach benzynowych.

 

- Ludzie czynni zawodowo, przemieszczający się między miastami aglomeracji to nasz cel. Dojazd do Rudy Śląskiej z Katowic zajmuje niecałe 20 minut. Dobrze jest mieszkać u nas i pracować w miastach sąsiednich. To właśnie chcemy zakomunikować naszym potencjalnym mieszkańcom - dodaje prezydent Stania.

 

Kampania zorganizowana przez władze miasta angażuje również samych rudzian. Na stronie internetowej www.OdkryjRudeSlaska.pl mieszkańcy miasta mogą opisywać jego najciekawsze miejsca oraz podawać argumenty przemawiające za osiedleniem się właśnie w Rudzie Śląskiej.

 

Zamieszczone opinie i komentarze posłużą do przygotowania na początku przyszłego roku specjalnego serwisu internetowego skierowanego do zainteresowanych zamieszkaniem w Rudzie Śląskiej mieszkańców Aglomeracji.

 

W sierpniu zarówno rudzianie jak i pozostali mieszkańcy Aglomeracji zostaną zaproszeni przez władze miasta do udziału w tzw. grze miejskiej, która będzie polegała na rozwiązywaniu zagadek i zadań zręcznościowych związanych z dniem dzisiejszym i historią Rudy Śląskiej. Jak zapowiadają organizatorzy kampanii, gra miejska pozwoli uczestnikom poznać lepiej miasto, a w konsekwencji może skłonić niektórych do zastanowienia się nad przeprowadzką do Rudy Śląskiej.

 

W tegorocznej kampanii reklamowej Rudy Śląskiej udział wzięli m.in. architekt Robert Konieczny, artysta kabaretowy Grzegorz Poloczek oraz Miss Rudy Śląskiej Anna Gul. Ostatni etap działań promocyjnych zakończy się w pierwszym kwartale 2009 roku.

 

Bliższe informacje: Renata Młynarczuk, Wydział Rozwoju Miasta Urzędu Miasta, tel. (032) 2486 281-9 w.1190, tel. kom. 793 383 803.

Wróć

Prześlij opinię

Na skróty

Zapisz się na newsletter