Header decorative image
Kir Żałobny

Aquadrom na „czwórkę” z plusem

Aquadrom na „czwórkę” z plusem

Rudzki park wodny bardzo pozytywnie oceniany przez osoby z niego korzystające! 95 proc. klientów pozytywnie wypowiada się o wizycie w Aquadromie – tak wynika z badań przeprowadzonych przez kierownictwo spółki. Aż 99 proc. z ankietowanych deklaruje, że w najbliższym czasie odwiedzi park wodny ponownie. Metodą na jeszcze lepszą jakość usług i przyciągnięcie nowych klientów mają być niższe ceny, wprowadzenie biletu rodzinnego, zmiany w promocjach dziennych oraz wprowadzenie buforu czasowego.

W badaniu satysfakcji i oczekiwań klientów Aquadromu udział wzięło 200 osób. Zdecydowana większość z nich /95 proc./ wizytę w rudzkim parku wodnym oceniła pozytywnie. 62,8 proc. badanych o pobycie w aquaparku mówiła bardzo dobrze, a 32,5 proc. dobrze. Natomiast 4,5 proc. ankietowanych ofertę Aquadromu oceniło jako dostateczną. Niezadowolona z wizyty w obiekcie była tylko jedna osoba.

- W skali od 1 do 5 klienci ocenili nas na „czwórkę” z dużym plusem – komentuje Agnieszka Piekorz z rudzkiego parku wodnego. – Badania pokazały też, z jaką częstotliwością nasi klienci odwiedzają Aquadrom oraz z jakich atrakcji najchętniej korzystają. Niewątpliwie pozytywnym sygnałem jest tu fakt, że ponad 2/3 ankietowanych zadeklarowało, że jest u nas kolejny raz, a 98 procent, że nasz basen polecą swoim znajomym - dodaje.

Przeprowadzone ankiety ujawniły też, że rudzki park wodny dobrze radzi sobie z obsługą klientów. Poproszeni o ocenę pracy recepcji respondenci ocenili ją pozytywnie. Podobnie było z oceną pracy ratowników, których pracę klienci Aquadromu w zdecydowanej większości ocenili dobrze i bardzo dobrze. Tylko 3 osoby oceniły ją natomiast jako złą. Zdecydowanie dobrze rudzki park wodny wypada też pod względem czystości – na 200 ankietowanych tylko jedna osoba była z niej niezadowolona.

Władzom spółki dać do myślenia powinna natomiast ocena oferty gastronomicznej. Wprawdzie tylko nieliczne osoby wypowiadały się o niej źle, ale jednocześnie większość z nich nie miała na jej temat wyrobionego zdania. Może to świadczyć o tym, że niewiele osób korzysta z oferty gastronomicznej Aquadromu. Mało osób skorzystało też z tuby dla płetwonurków /3 proc. ankietowanych/ oraz z saunarium /7 proc./. Najczęściej odwiedzaną atrakcją okazała się być natomiast zjeżdżalnia Chebzie Pętla, z której skorzystało aż 86 proc. ankietowanych, a najciekawszą atrakcją rzadko spotykany winnych aquaparkach „Mokry Bąbel” /49 proc. wskazań/.

Jestem zadowolona wyników badań - komentuje prezydent Grażyna Dziedzic. – Nie spoczywamy jednak „na laurach” i analizujemy wszystkie opinie krytyczne, jakie do nas dotarły. Dzięki nim dokonaliśmy już kilku zmian, których oczekiwali od nas klienci - obniżyliśmy ceny, wprowadziliśmy bilety rodzinne oraz 10-minutowy bufor czasowy na przebranie – podkreśla.

Nowa oferta zaczęła obowiązywać w Aquadromie już od pierwszych dni jesieni. Od tego czasu wprowadzono m.in. zmianę cennika dotyczącą biletów ulgowych. Od teraz korzystać z niej może każdy, kto nie ukończył 18 lat, a nie, jak wcześniej, dzieci do 10. roku życia. Nowością są też wprowadzone zmiany w Saunarium. Od teraz wtorek będzie w nim „dniem tekstylnym”. W praktyce oznacza to, że jeśli ktoś będzie chciał wejść do sauny w kostiumie kąpielowym, będzie miał taką możliwość. - Wychodząc naprzeciw szerokiej rzeszy osób, które są zainteresowane naszym Saunarium, ale mają opory ze względu na funkcjonowanie w nim strefy nietekstylnej, postanowiliśmy to zmienić, by każdy mógł zrelaksować się podczas rytuału saunowego – informuje prezes Aquadromu - Anna Mrzyczek-Szczęsny.

Poprzez zróżnicowanie oferty oraz zwiększenie poziomu satysfakcji klientów park wodny w Rudzie Śląskiej chce przyciągnąć nowych klientów. Tylko bowiem zwiększenie frekwencji może poprawić kondycję finansową spółki, za którą w pierwszej połowie roku miasto spłaciło 7,3 mln zł kredytu. - Do tej pory z oferty Aquadromu skorzystało blisko 270 tys. osób - informuje Agnieszka Piekorz. – Rekordowy był przy tym lipiec i sierpień, kiedy to odwiedziło nas ponad 80 tys. osób – dodaje.

Rudzki park wodny działa od grudnia ubiegłego roku. Budowa Aquadromu kosztowała 119 mln zł. Obiekt w całości został wybudowany z pieniędzy pochodzących z kredytu, poręczonego przez rudzki samorząd. Zakończenie spłaty kredytu ma nastąpić w 2036 r.

Wróć

Prześlij opinię

Na skróty

Zapisz się na newsletter