Obwieszczenie
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA RUDA ŚLĄSKA
o przeprowadzeniu konsultacji społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Miasta Ruda Śląska w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji Miasta Ruda Śląska
Na podstawie art 11 ust. 3, w związku z art. 6 ustawy z dnia 9 października 2015 r. o rewitalizacji (Dz.U. z 2017 r. poz. 1023) zawiadamiam o terminie i formach konsultacjach społecznych dotyczących projektu uchwały Rady Miasta Ruda Śląska w sprawie wyznaczenia obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji miasta Ruda Śląska.
Przedmiotem konsultacji jest określenie granic obszaru zdegradowanego i obszaru rewitalizacji, o których mowa w art. 9 i art. 10 ustawy o rewitalizacji, wyznaczonych na podstawie wieloaspektowej diagnozy obejmującej analizę występowania negatywnych zjawisk w sferach: społecznej i gospodarczej i środowiskowej, i technicznej i przestrzenno-funkcjonalnej.
Konsultacje mają na celu zebranie od interesariuszy rewitalizacji, o których mowa w art. 2 ust. 2 ustawy o rewitalizacji, uwag, propozycji i opinii odnośnie projektowanych obszarów.
Konsultacje prowadzone będą od dnia 28 listopada 2017 r. do dnia 27 grudnia 2017 r. w następujących formach:
1) Zbierania uwag, propozycji i opinii w formie papierowej i elektronicznej, z wykorzystaniem formularza konsultacyjnego, dostępnego na stronach internetowych i w siedzibie Urzędu Miasta Ruda Śląska.
2) Spacerów studyjnych z interesariuszami rewitalizacji, których daty zostaną podane na kilka dni przed spacerami.
3) W dniach dyżurowania w poszczególnych obszarach mobilnych punktów konsultacyjnych. Dokładne miejsca wraz z terminami dyżurów zostaną podane na kilka dni przed dyżurami.
4) Zbierania uwag ustnych do protokołu, w terminie prowadzenia konsultacji, w godzinach od 900 do 1500, w Urzędzie Miasta Ruda Śląska w pokoju nr 306.
Konsultowany projekt uchwały wraz z załącznikiem - mapą w skali 1:5000 wskazującą granice ww. obszarów oraz formularz konsultacyjny będą dostępne w terminie konsultacji:
• w wersji elektronicznej w Biuletynie Informacji Publicznej - http://www.rudaslaska.bip.info.pl/, oraz na stronie internetowej Miasta - http://www.rudaslaska.pl
• w wersji papierowej w Urzędzie Miasta Ruda Śląska w pokoju nr 306.
Wypełniony formularz, podpisany czytelnie imieniem i nazwiskiem, należy złożyć do dnia 27 grudnia 2017 r.:
a) drogą korespondencyjną na adres Urzędu Miasta Ruda Śląska, Wydział Rozwoju Miasta, pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska
b) bezpośrednio w Kancelarii Urzędu Miasta
c) drogą elektroniczną na adres e-mail: fundusze@ruda-sl.pl
Informacja o wynikach z przeprowadzonych konsultacji zostanie umieszczona niezwłocznie po ich zakończeniu w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Miasta oraz tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miasta Ruda Śląska.