Wirtualna siedziba dla firmy
Zalety wirtualnej siedziby:
- biznesowy adres korespondencyjny do umieszenia na wizytówce,
materiałach marketingowych, folderach, ulotkach oraz na papierze
firmowym,
- odbieranie korespondencji umieszczanej w indywidualnej skrzynce
pocztowej,
- korzystny wizerunek firmy poprzez atrakcyjne położenie
Inkubatora,
- miejsce do przyjmowania gości w profesjonalnym otoczeniu
biznesowym,
- korzystanie z profesjonalnie wyposażonych sal konferencyjno -
szkoleniowych po atrakcyjnych cenach,
- oszczędność - minimalizacja kosztów utrzymania biura,
- korzystanie z usługi doradczej prowadzonej przez ekspertów,
- umieszczenie danych teleadresowych na stronie WWW
Inkubatora,
- korzystanie z usługi ksero, fax,
- informacja telefoniczna o nagromadzonej korespondencji,
- możliwość korzystania z bezpłatnych i odpłatnych szkoleń,
- możliwość korzystania z parkingu,
- stały e-mailowy kontakt z Inkubatorem.
Jak założyć skrzynkę pocztową wirtualnej siedziby:
KROK 1
Wypełnij ?Formularz kontaktowy? lub zadzwoń do Biura Obsługi Klienta.
KROK 2
Zapoznaj się z ?Regulaminem Wirtualnego Inkubatora w Budynku Górnośląskiego Inkubatora Technologicznego?.
KROK 3
Podpisz umowę.
Bliższe informacje: Jeśli jesteś zainteresowany skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, tel. 032/ 342 22 30 w. 103 lub e-mail a.demehlem@inkubatorrudzki.pl. Szczegóły na www.inkubatorrudzki.pl