Header decorative image
Kir Żałobny

20 000 głosów internautów na Rudę Śląską

W styczniu br. Ruda Śląska jako jedno z ponad dwustu polskich miast i gmin wzięła udział w pierwszej edycji konkursu ?Moje wirtualne miasto?. Na wyniki konkursu wpływ mieli jedynie Internauci oraz posiadacze telefonów komórkowych. Aby zagłosować, należało wejść na stronę www.mojewirtualnemiast.pl wpisać swój adres e-mail, a następnie potwierdzić w swoim mailu oddanie głosu. Uczestnicy mogli głosować z jednego adresu e-mail raz w tygodniu. Swoje poparcie można było przekazywać także wysyłając SMS-y. Głosowanie SMS-owe było nielimitowane. Można było wysłać nawet kilka SMS-ów w ciągu dnia i każdy z nich został uznany. Miasto z największą liczbą głosów otrzymało główną nagrodę.
Do kampanii promującej udział miasta w konkursie dołączyło wiele osób. Banery zachęcające do oddania głosu na Rudę Śląską znalazły się na stronach internetowych m.in. rudzkich instytucji, stowarzyszeń, szkół i  klubów sportowych.
Ostatecznie na Rudę Śląską oddano 20 tys. głosów, co dało naszemu miastu trzecie miejsce. Więcej głosów otrzymały jedynie Łódź i Poznań.
- Trzecie miejsce w konkursie to dla nas powód do dumy. Zwłaszcza, że rywalizowaliśmy
z miastami, które są znacznie większe od naszego. Walka była zacięta. Sukces jest tym większy, że o wynikach głosowania decydowali internauci ? mówi Justyna Płaczek z Wydziału Rozwoju Urzędu Miasta Ruda Śląska odpowiedzialna za konkurs.
Nagrodą o wartości 17,5 tys. zł jest bezpłatne przygotowanie interaktywnego wirtualnego spaceru po mieście, który zostanie umieszczony na głównej stronie urzędu miasta oraz będzie wykorzystywany w celach promocyjnych.


Bliższych informacji udzieli:
Justyna Płaczek
e-mail: promocja@rudaslaska.pl
tel. 32 244-9000 w. 1201

Wróć

Prześlij opinię

Na skróty

Zapisz się na newsletter