Przetarg na sprzedaż samochodu Renault Trafic

Prezydent Miasta Ruda Śląska ogłasza pisemny przetarg ofertowy nieograniczony na sprzedaż samochodu osobowego marki Renault Trafic.
Nazwa sprzedającego:
Urząd Miasta Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6, 41 – 709, Ruda Śląska
NIP: 641-10-05-769
REGON: 000515840
Opis przedmiotu sprzedaży:
Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Renault Trafic nr rej. SL 75077, stanowiący mienie Urzędu Miasta Ruda Śląska z siedzibą przy Placu Jana Pawła II 6 w Rudzie Śląskiej.
Cena wywoławcza samochodu oszacowana przez rzeczoznawcę wynosi: 14 840 zł (słownie: czternaście tysięcy osiemset czterdzieści złotych) brutto.
Dane identyfikacyjne pojazdu:
- marka: Renault
- model: Trafic
- nr rejestracyjny: SL 75077
- rodzaj pojazdu: samochód specjalny
- rodzaj nadwozia: furgon (liczba miejsc: 8)
- rok produkcji: 2012
- nr VIN: VF1FLB1A6CV431963
- typ silnika/moc: z zapłonem samoczynnym poj. 1995,00 ccm/84 kW
- przebieg: 519 381 km
- rodzaj paliwa: ON
- liczba drzwi: 4/5
- ubezpieczenie pojazdu: do 20.08.2025 r. (polisa nr: 5765154)
- data pierwszej rejestracji: 21.08.2012 r.
- termin ważności badania technicznego: 13.01.2026 r.
- dodatkowe wyposażenie: wspomaganie kierownicy, immobiliser, pojazd wyposażony w przedział do przewozu osób ujętych tzw. „klatkę”, poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, system zapobiegający blokowaniu kół ABS
- kolor powłoki lakierniczej: srebrny (na samochodzie umieszczone są znaki i napisy w kolorach niebieskim i żółtym identyfikujące Straż Miejską), samochód sprzedawany bez lamp zespolonych.
Przetarg ofertowy na sprzedaż samochodu Renault Trafic o nr rej. SL 75077 odbędzie się w dniu 20.03.2025 r. o godz. 10.00 w siedzibie jednostki Straży Miejskiej w Rudzie Śląskiej przy ul. gen. Hallera 61.
Pozostałe informacje:
- Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie oferty na zakup samochodu (stanowiącej załącznik nr 2 do zarządzenia Prezydenta Miasta Ruda Śląska nr SP.0050.2.046.2025 z dnia 07.02.2025 r.), którą należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter budynku A) Urzędu Miasta Ruda Śląska przy Placu Jana Pawła II 6 w Rudzie Śląskiej 9 w terminie do dnia 20.03.2025 r. do godz. 9.00. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie opisanej tytułem o następującej treści: „STRAŻ MIEJSKA – SPRZEDAŻ SAMOCHODU”.
- Formularz ofertowy można pobrać:
- w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter budynku A) Urzędu Miasta Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6 Ruda Śląska
- w siedzibie Straży Miejskiej przy ul. gen. Hallera 61 w Rudzie Śląskiej 9
- ze strony internetowej Miasta Ruda Śląska pod adresem https://www.rudaslaska.pl/straz-miejska
- Oferta powinna zawierać:
- imię i nazwisko lub nazwę oferenta,
- adres siedziby oferenta,
- numer PESEL lub NIP oferenta,
- datę sporządzenia oferty,
- oferowaną cenę,
- oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przedmiotem sprzedaży oraz przyjmuje warunki bez zastrzeżeń.
- Przy składaniu ofert należy dołączyć wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej określonej przez rzeczoznawcę co daje kwotę 1480 zł (tysiąc czterysta osiemdziesiąt złotych). Wadium należy wpłacać we wpłatomacie Urzędu Miasta, bądź bezpośrednio na konto o nr: 71 1050 1214 1000 0010 0109 0628. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały przyjęte zostanie zwrócone niezwłocznie po zakończeniu przetargu, a oferentowi wygrywającemu przetarg zostanie zaliczone na poczet ceny.
- Jeżeli oferent, który wygrał przetarg nie zgłosi się w ustalonym przez Straż Miejską terminie do zawarcia umowy to wpłacone wadium ulega przepadkowi, a przetarg zostaje unieważniony.
- Samochód zostanie sprzedany oferentowi, który zaproponuje najwyższą cenę.
- Oferty cenowe poniżej ceny wywoławczej nie będą rozpatrywane.
- Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.
- W przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez więcej niż jednego oferenta decydujące znaczenie będzie miała data i godzina złożonej oferty w Biurze Obsługi Mieszkańców. Oferta złożona wcześniej w tym wypadku będzie ofertą zwycięską.
- Pojazd można oglądać na parkingu Straży Miejskiej w Rudzie Śląskiej przy ul. gen. Hallera 61 do dnia 20.03.2025 r. do godz. 8.00.
- Organizator przetargu zastrzega sobie prawo wycofania pojazdu z przetargu bez podania przyczyny.
- Wszelkie informacje na temat sprzedaży samochodu uzyskać można w siedzibie Straży Miejskiej przy ul. gen. Hallera 61 w Rudzie Śląskiej (pokój nr 117), bądź pod numerem telefonu 32 342 30 60 wew. 7480, natomiast na temat stanu technicznego pod nr wew. 7500.
Treść Zarządzenia nr SP.0050.2.046.2025 z dnia 07.02.2025 r. wraz z załącznikami dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ruda Śląska.