Header decorative image
Kir Żałobny

Przetarg na sprzedaż samochodu Renault Trafic

Radiowozy Straży Miejskiej.

Prezydent Miasta Ruda Śląska ogłasza pisemny przetarg ofertowy nieograniczony na sprzedaż samochodu osobowego marki Renault Trafic.

Nazwa sprzedającego:
Urząd Miasta Ruda Śląska
Plac Jana Pawła II 6, 41 – 709, Ruda Śląska
NIP: 641-10-05-769
REGON: 000515840

Opis przedmiotu sprzedaży:
Przedmiotem sprzedaży jest samochód marki Renault Trafic nr rej. SL 75077, stanowiący mienie Urzędu Miasta Ruda Śląska z siedzibą przy Placu Jana Pawła II 6 w Rudzie Śląskiej.

Cena wywoławcza samochodu oszacowana przez rzeczoznawcę wynosi: 14 840 zł (słownie: czternaście tysięcy osiemset czterdzieści złotych) brutto.

Dane identyfikacyjne pojazdu:

  • marka: Renault
  • model: Trafic
  • nr rejestracyjny: SL 75077
  • rodzaj pojazdu: samochód specjalny
  • rodzaj nadwozia: furgon (liczba miejsc: 8)
  • rok produkcji: 2012
  • nr VIN: VF1FLB1A6CV431963
  • typ silnika/moc: z zapłonem samoczynnym poj. 1995,00 ccm/84 kW
  • przebieg: 519 381 km
  • rodzaj paliwa: ON
  • liczba drzwi: 4/5
  • ubezpieczenie pojazdu: do 20.08.2025 r. (polisa nr: 5765154)
  • data pierwszej rejestracji: 21.08.2012 r.
  • termin ważności badania technicznego: 13.01.2026 r.
  • dodatkowe wyposażenie: wspomaganie kierownicy, immobiliser, pojazd wyposażony w przedział do przewozu osób ujętych tzw. „klatkę”, poduszka powietrzna kierowcy i pasażera, system zapobiegający blokowaniu kół ABS
  • kolor powłoki lakierniczej: srebrny (na samochodzie umieszczone są znaki i napisy w kolorach niebieskim i żółtym identyfikujące Straż Miejską), samochód sprzedawany bez lamp zespolonych.

Przetarg ofertowy na sprzedaż samochodu Renault Trafic o nr rej. SL 75077 odbędzie się w dniu 20.03.2025 r. o godz. 10.00 w siedzibie jednostki Straży Miejskiej w Rudzie Śląskiej przy ul. gen. Hallera 61.

Pozostałe informacje:

  1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest złożenie oferty na zakup samochodu (stanowiącej załącznik nr 2 do zarządzenia Prezydenta Miasta Ruda Śląska nr SP.0050.2.046.2025 z dnia 07.02.2025 r.), którą należy składać w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter budynku A) Urzędu Miasta Ruda Śląska przy Placu Jana Pawła II 6 w Rudzie Śląskiej 9 w terminie do dnia 20.03.2025 r. do godz. 9.00. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie opisanej tytułem o następującej treści: „STRAŻ MIEJSKA – SPRZEDAŻ SAMOCHODU”.
  2. Formularz ofertowy można pobrać:
    • w Biurze Obsługi Mieszkańców (parter budynku A) Urzędu Miasta Ruda Śląska, Plac Jana Pawła II 6 Ruda Śląska
    • w siedzibie Straży Miejskiej przy ul. gen. Hallera 61 w Rudzie Śląskiej 9
    • ze strony internetowej Miasta Ruda Śląska pod adresem https://www.rudaslaska.pl/straz-miejska
  3. Oferta powinna zawierać:
    • imię i nazwisko lub nazwę oferenta,
    • adres siedziby oferenta,
    • numer PESEL lub NIP oferenta,
    • datę sporządzenia oferty,
    • oferowaną cenę,
    • oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami przetargu i przedmiotem sprzedaży oraz przyjmuje warunki bez zastrzeżeń.
  4. Przy składaniu ofert należy dołączyć wadium w wysokości 10 % ceny wywoławczej określonej przez rzeczoznawcę co daje kwotę 1480 zł (tysiąc czterysta osiemdziesiąt złotych). Wadium należy wpłacać we wpłatomacie Urzędu Miasta, bądź bezpośrednio na konto o nr: 71 1050 1214 1000 0010 0109 0628. Wadium złożone przez oferentów, których oferty nie zostały przyjęte zostanie zwrócone niezwłocznie po zakończeniu przetargu, a oferentowi wygrywającemu przetarg zostanie zaliczone na poczet ceny.
  5. Jeżeli oferent, który wygrał przetarg nie zgłosi się w ustalonym przez Straż Miejską terminie do zawarcia umowy to wpłacone wadium ulega przepadkowi, a przetarg zostaje unieważniony.
  6. Samochód zostanie sprzedany oferentowi, który zaproponuje najwyższą cenę.
  7. Oferty cenowe poniżej ceny wywoławczej nie będą rozpatrywane.
  8. Złożenie jednej ważnej oferty wystarcza do przeprowadzenia przetargu.
  9. W przypadku zaoferowania takiej samej ceny przez więcej niż jednego oferenta decydujące znaczenie będzie miała data i godzina złożonej oferty w Biurze Obsługi Mieszkańców. Oferta złożona wcześniej w tym wypadku będzie ofertą zwycięską.
  10. Pojazd można oglądać na parkingu Straży Miejskiej w Rudzie Śląskiej przy ul. gen. Hallera 61 do dnia 20.03.2025 r. do godz. 8.00.
  11. Organizator przetargu zastrzega sobie prawo wycofania pojazdu z przetargu bez podania przyczyny.
  12. Wszelkie informacje na temat sprzedaży samochodu uzyskać można w siedzibie Straży Miejskiej przy ul. gen. Hallera 61 w Rudzie Śląskiej (pokój nr 117), bądź pod numerem telefonu 32 342 30 60 wew. 7480, natomiast na temat stanu technicznego pod nr wew. 7500.

Treść Zarządzenia nr SP.0050.2.046.2025 z dnia 07.02.2025 r. wraz z załącznikami dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Ruda Śląska.

Wróć