Naczelnik Wydziału: Krzysztof Piecha
Numery telefonów: 32 244 90 00 do 10 wew. 3250, 3251, 3252, 3253
e-mail: media@ruda-sl.pl
Zadania:
- planowanie i koordynowanie realizacji działań w zakresie promocji Miasta,
- przygotowywanie i udostępnianie informacji o wydarzeniach w Mieście,
- organizowanie konferencji prasowych,
- prowadzenie strony internetowej Miasta Ruda Śląska,
- prowadzenie monitoringu mediów oraz stron internetowych pod kątem pozyskiwania informacji o tematyce samorządowej oraz o Mieście Ruda Śląska,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi lub sprostowań do artykułów zamieszczanych na łamach prasy,
- organizowanie spotkań Prezydenta Miasta z mieszkańcami i grupami środowiskowymi,
- przygotowywanie projektów pism okolicznościowych i wystąpień,
- koordynowanie spraw związanych z przyznawaniem patronatów Prezydenta Miasta,
- prowadzenie spraw związanych z nadzorem nad stosowaniem flagi, herbu oraz logo Miasta,
- prowadzenie Biblioteki Urzędu Miasta,
- współpraca z koordynatorem zespołu ds. obsługi inwestora w zakresie,
- prowadzenie promocji przedsiębiorczości i terenów strategicznych gospodarczo,
- koordynowanie obsługi inwestorów, w tym tworzenie i administrowanie ofertami inwestycyjnymi,
- tworzenie i bieżąca aktualizacja informacji w zakresie małej i średniej przedsiębiorczości, w tym obsługa Rady Gospodarczej.